Sağlıklı Beslenme ve Diyet

Sağlıklı Beslenme ve Diyet

Yeterli, dengeli, sağlıklı ve doğru beslenmek kaliteli yaşamın anahtarlarından sadece biri. Günümüzde birçok hastalığın önlenmesi; dengeli, renkli, zengin ve düzenli beslenmeden geçiyor. Bu amaçla uzman diyetisyenlerimiz, beslenme ve diyet kliniklerimizde, danışanlarına sağlıklı ve dengeli beslenmeleri için, vücutlarının metabolizma faaliyetlerine uygun bir beslenme planı uygular. Böylece; ruh ve beden sağlığının iyileştirilmesi, dengelenmesi ve bu durumun sürekliliği amaçlanır.

Sağlıklı kilo alma – kilo verme ve hastalıklara yönelik ideal beslenmeyi sağlamak başta olmak üzere;

Çocukluk, ergenlik, hamilelik ve emzirme dönemlerinde “Koruyucu Beslenme”
Şişmanlık, obezite, şeker hastalığı (Diyabet), kalp ve damar hastalıkları, böbrek ve karaciğer hastalıkları, sindirim sistemi hastalıkları (kabızlık ve ishal, gastrit, reflü, ülseratif kolit vb.), otoimmün hastalıklar (romatoid artrit, haşimato tiroidi, allerjik astım vb.), kanser gibi hastalıklar; osteoporoz veya menopoz döneminde “Tedavi Edici Beslenme”
alanları beslenme ve diyet kliniğimizin başlıca hizmetlerindendir.

Yukarıdaki alanlara ilave olarak; kilo almada sorun yaşayan, yeme alışkanlığında bozukluk olan kişilere yönelik olarak, doğru ve sürdürülebilir beslenme alışkanlıkları kazandırmak konusunda beslenme ve diyet kliniklerimizde uzman diyetisyenlerimiz tarafından hizmet verilir.

Kliniklerimize başvuran her bir danışan için uzman diyetisyenlerimiz tarafından “kişiye özel diyet programları” hazırlanır. Böylelikle, ideal kilonuz sağlıklı bir şekilde kontrol altına alınırken, vücut tipiniz, metabolizmanız ve kişisel talepleriniz de göz önünde bulundurulur. Şu her zaman akılda tutulmalıdır ki; herhangi birine faydalı olmuş bir diyet listesi başka bir kişiyi zayıflatamayabileceği gibi, vücudun ihtiyacı olan besinlerden mahrum kalınmasına ve beraberinde kas kayıplarına, dolayısıyla sağlığın kaybedilmesi gibi istenmeyen sonuçlara sebebiyet verebilir.